środa, 20 listopada 2013

Wstępniak

Witam wszystkich wędrowców, którzy w przedziwny sposób zabłąkali się pod cień mojego oleandra. Jest to miejsce, w którym można spokojnie przysiąść i odpocząć oraz podyskutować na przeróżne tematy. Myślę, że głównie będą dotyczyły książek, filmów, seriali, muzyki. Ale nie chcę się ograniczać. Postaram się rozwinąć w przeciągu czasu i w miarę potrzeb.
Od razu ostrzegam, że wpisy będą przepełnione spojlerami, więc jeśli akurat wezmę na warsztat dzieło, z którym nie będziecie jeszcze zapoznani, to lepiej nie czytajcie wpisu, dopóki tego nie nadrobicie. Nie chciałabym nikomu psuć zabawy. ;)

Długo zastanawiałam się nad formą jaką powinny przyjąć umieszczane przeze mnie notki. Jeśli chodzi o blogosferę to najbardziej jestem zapoznana z analizami, ale sama nie aspiruję na tak odpowiedzialne stanowisko. Z drugiej strony tworzenie recenzji również mi nie odpowiada (za dużo trzeba ukrywać). W końcu doszłam do wniosku, że najbardziej leży mi coś na kształt felietonu. Będą to moje przemyślenia na tematy, które mnie interesują. Postaram się jak najbardziej klarownie przedstawić moje stanowisko. Udowodnić, że coś jest zachwycające, czy okropne. Może uda mi się zyskać czyjąś aprobatę, a może wywołam burzliwą dyskusję... W obu przypadkach będę usatysfakcjonowana.

I na koniec jedna prośba. Jeśli zauważycie jakieś błędy (szczególnie z przecinkami mam problem), albo może moja argumentacja nie będzie wystarczająca, dawajcie mi znać w komentarzach. Przecież nie chodzi o to, by żywić się pozytywnymi komciami, ale by się doskonalić i tworzyć coraz lepsze rzeczy.

Przepraszam też za ubogi szablon. Wciąż ogarniam temat zarządzania blogiem. Mam nadzieję, że wkrótce będzie to wyglądało o wiele lepiej.

A teraz już na koniec zaproszę tylko do odwiedzenia mnie za jakiś czas, gdy umieszczę tu wpis właściwy. Na zachętę dodam, że będzie to mój opis jednego z niedawno wyprodukowanych filmów. Do zobaczenia! :)

1 komentarz:

  1. Cześć Tuptaczku!
    Bardzo zachęcający wstępniak! Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń